דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סושי טוב לבריאות? בוודאי! 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2887 פעמים ]

סושי ידוע כמאכל טרנדי ואופנתי. סושי מצליח להשביע בלי להשאיר תחושה של כובד לאחר הארוחה. עובדים בכל רחבי הארץ התרגלו לערוך הזמנות סושי משרדיות בשעות הצהריים ומסעדות סושי בת"א נפתחות אחת לבקרים, כאשר כל אחת מציעה קומבינציות מקוריות ועכשוויות יותר מרעותה. בנוסף לכל היתרונות של סושי, סושי הוא גם מרכיב מצוין כחלק מדיאטה מאוזנת ובריאה. סושי מוסיף לגוף את המינראלים שהוא צריך במינימום קלוריות! במאמר הבא נפרט מדוע סושי הוא לא רק אחד המאכלים המהנים ביותר, אלא גם אחד הבריאים ביותר.

סושי מכיל מאכלי ים שונים, אורז חום או אורז לבן, ירקות ואצות. לדרך שבה סושי מוכן יש כמובן השפעה על הטבות התזונה של המאכל. המרכיבים של סושי טובים ללב והמאכל כולו מורכב מסך של ארבע מאות עד שש מאות קלוריות בלבד. ניגירי, שהוא סוג של סושי, המורכב מאורז ודג בלבד, מכיל שלושים עד חמישים קלוריות בלבד. נתונים אלו הופכים סושי למאכל כדאי במסגרת דיאטה מאוזנת ובריאה.

דגים ופירות ים, מהם מכינים סושי, מהווים מקור טוב לחלבון. דגים ופירות ים מספקים לגוף את המינראלים הדרושים להם וביניהם ברזל, סידן, מגנזיום ואשלגן. מאכלי הים עשירים בויטמינים כמו ויטמין A (ויטמין חיוני לראיית לילה ולתפקוד העור), ויטמין D (שיכול למנוע מחלות כמו סרטן וסוכרת), וויטמינים מסוג B (ויטמינים המסייעים בחילוף חומרים והחשובים למערכת החיסון). בדגים כמו סלמון, שהוא הדג העיקרי שממנו מכינים מאכלי סושי, קיימות חומצות אומגה שמשפיעות בצורה חיובית על מערכת החיסון ועוזרות למניעת דלקות בגוף ולמניעת גידולים סרטניים.

האצה היא אחד המאכלים הבריאים ביותר שיש. האצה מכילה מינראלים, אנזימים, ויטמינים כמו ויטמין E המצמצם את הסיכון למחלות לב וויטמין K הנחוץ לתהליכי קרישת הדם ולבניית עצמות. האצה מצוינת למערכת העיכול ולמערכת העצבים. כדי להשלים את הארוחה המזינה, אנו ממליצים לכם להזמין גם סלט אצות במסעדות סושי בת"א.

בסושי לעיתים קרובות משתמשים בירקות כמו צנון יפני, אבוקדו, מלפפון, גזר ופטריות. לכל אחד מהירקות האלו יש את ההטבות והיתרונות הבריאותיים שלו כמובן. הצנון הוא מקור טוב לויטמין B6 ולאשלגן. האבוקדו עשיר בויטמינים מסוג E ומסוג K. בזכות המלפפון תזכו לתוספת יפה של ויטמינים מסוג C ו-A. הגזר הכתום והפטריות מכילים מינראלים נוספים שטובים לבריאותכם.

לצד סושי אנו יכולים למצוא את הג'ינג'ר בעל הטעם המיוחד. לג'ינג'ר יש יתרונות רפואיים רבים וברחבי העולם משתמשים בו כ"תרופת סבתא" במקרים של בחילות, שיעול, דלקות, צינון ועוד. נהוג להגיש סושי בת"א גם לצד ווסאבי חריף, שאל טעמו יש להתרגל. אך יש חוקרים שטוענים כי הוואסבי יכול למנוע סרטן וכי יש בו מרכיבים הנמצאים גם בברוקולי ובכרוב שהם נוגדי סרטן. סושי נהוג לטבול ברוטב סויה, שסגולותיו מוכרות בכל העולם, בין השאר בזכות היותו מקור טוב לחלבון ולויטמין מסוג B6.

אז סושי הוא טוב לבריאות. את זה כבר סיכמנו, נכון? לכן, אנו ממליצים לכם לאכול סושי בת"א, בירושלים, בחיפה ובכל מקום שתוכלו למצוא סושייה טובה. בהרבה מקומות בארץ ניתן לערוך הזמנות סושי עד למקום העבודה, עד לבית, או עד למפגש עם החברים. כשיש אפשרות להזמנות סושי בסביבה קל יותר לשמור על דיאטה ולא להתפתות לאוכל שומני ולא בריא בשווארמה השכונתית. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב